Sunday, November 21, 2010

Program Korban UiTM Perlis - 5: Masak Memasak

Bab masak ni tabik lah kat Ketua Bentara Dapur yang pandai mencari modal nak masak. Iklan kat emel sesiapa nak derma bahan-bahan yang diperlukan ..ada list lagi tuu. Sekejap jaa beras, garam, belacan, kerisik, dan serba serbi tentang bahan masakan termasuk sayur, nenas dan lain-lain telah di book oleh penderma-penderma tempatan ...Maha Suci Allah hebatnya UiTM ni.




Masak nasi ...pakai roket Apollo nih!


Ini pula tukang masak tengah mengacau rendang tok. Ketua Bentara dapur dok bisik apa tak tau.



Anak staf tolong goreng ikan.   Bagus kan dapat banyak pengalaman bila joint program macam ni.


Ni bukan saja-saja possing ..nii kacau betul-betul.

Sup belum masak laa. Wap pun tak nampak asap pun tak ada.










Sup dah masak ka...test tengok masin ka tak?



Sekian. Kiasan Just Read ...sup lembu ...kaw!  ....rendang tok ...wow!

[Nota: Program Korban UiTM Perlis diadakan pada 19 Nov 2010 - Jumaat ]

1 comment:

zelias said...

Ktua Bntara Dapur berjaya krn sngat yakin dgn sifat pmurah warga UiTM Ps. Alhamdulillah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Nuffnang Ads