Perasmian Pameran Sejarah UiTM Perlis

Perasmian Pameran Sejarah UiTM Perlis Sempena Sambutan 40 Tahun UiTM Perlis telah berlangsung di Galeri Perpustakaan pada 26 Jun 2014. Ianya telah dirasmikan oleh YBhg Prof. Dato' Dr. Hj. Ahmad Redzuan Hj Abd Rahman, Rektor UiTM Perlis.


Perpustakaan sentiasa berusaha mencari idea-idea baru dalam menyokong dan membantu fakulti bagi menjadikan UiTM Perlis sentiasa mantap. Kami turut menyediakan prasarana baru bagi membolehkan pensyarah dan pelajar membuat rakaman untuk blended learning  di bilik latihan perpustakaan yang sangat sesuai untuk tujuan tersebut.


 Banyak pesanan berkaitan peranan warga UiTM Perlis telah dimaklumkan kepada staf. Setiap waktu dan ketika kita meninggalkan sejarah untuk anak bangsa kita di masa hadapan. UiTM Perlis perlu mantap dengan setiap warganya perlu peka kepada keperluan pembelajaran sepanjang hayat.


 



Pameran ini adalah usaha sama pihak perpustakaan PDJH, USMB dan juga jabatan-jabatan lain di UiTM Perlis. Bahan pinjaman pameran juga kami terima dari En. Abdul Rashid Sintha Madar.
Terima kasih semua yang telah menjayakan pameran ini. 

Comments

Popular Posts